FØR MOROA STARTER

God morgen! Endelig 2.juledag, denne dagen har jeg gledet meg til lenge. Her i Molde så er det julens store festdag, noe som både kan være utrolig gøy eller ufattelig frustrerende. Det er mange mennesker ute, og blir det en perfekt mix av venner, bekjente og halvkjente så blir nok kvelden bra. Det er derimot slik at det ofte er litt for mye folk på byen, slik at hele kvelden blir et grusom mix av lange køer, knuffing i baren og velting av glass. Jeg satser på at sistnevnte ikke skjer, og at denne kvelden blir fantastisk. Jeg skal i bursdag til Gunnhild ikveld også, og det gleder jeg meg masse til ♥ Men før all denne moroa starter skal jeg møte Andreas! Og før jeg skal møte Andreas (haha) skal jeg bestille meg en pakke fra nelly slik at den garantert kommer før nyttårsaften. Husk at dere må bestille innen 23.59 ikveld for å være sikret!! Jeg tror iallefall jeg skal bestille enten 9, 10 eller 11, og 7, pluss kanskje 13.. Hmmm? (Annonselenker)
1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her / 7. her / 8. her / 9. her / 10. her / 11. her / 12. her / 13. her

Nelly har også et salg på gang, det finner du her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg