FØR HELVETE BRØT LØS

✈️ BON VOYAGE ✈️

*corona happened*

Hvem har vel ikke sagt at 2020 skulle bli tidenes år? Ikke bare tidenes år, tidenes tiår! For min del startet det med et smell på vei til Spania, og avsluttet med et smell da man plutselig ikke kunne reise mer. Planen var jo å være på costa del sol hele første del av året. Husker dere egentlig mars 2020? For jeg husker det nemlig veldig godt. Korona var jo bare en fremmed sykdom i Asia. Personlig var jeg svært lite bekymret, for de hadde jo sykdommer der nede hele tiden? Ja, jeg forstår hvor idiotisk det høres ut når jeg skriver det rett fram på den måten. Men, det var sånn jeg tenkte. Nye flybilletter til Spania var bestilt til april, og våren skulle virkelig nytes i varmere strøk. Jeg skulle lære meg spansk, fokusere på jobb, kjøre rundt i Spania og bare nyte livet til det fulle. Vi alle vet vel hva som skjedde etter det. For å si det sånn; 2020 gikk vel ikke helt som planlagt for noen av oss.

Med det sagt, jeg skal ikke utdype mer hvordan året har vært for meg. Det har jeg forklart ganske godt i andre innlegg. Akkurat nå, så begynner jeg faktisk å se lyset i enden av tunnelen. Jeg dagdrømmer iallfall om det. Hvem vet når alt er tilbake til normalen. Kanskje vi aldri kommer tilbake dit? Likevel så vet jeg at lysere tider kommer. Etter bittelitt mørke til. Hold ut! Husk at livet er så mye mer enn denne perioden! Er det noe jeg har lært dette året så er det at livet skjer nå. NYT det ♥

2 kommentarer
    1. Takk for veldig ærlig og flott innlegg! 🙂
      Det er tøft av deg å være så åpen om ting på bloggen din 🙂
      Det kan skape også større åpenhet for andre mennesker der ute, og det trenger vi i tider som dette!
      Må forresten legge til at du ser helt fantastisk ut på absolutt alle bildene du legger ut 🙂

      Masse lykke til med eksamene dine forresten!
      – Jeg har selv to eksamener i spesialpedagogikk til jul jeg leser masse til om dagen 🙂

      1. Hei Charlotte <3 Tusen takk for fine ord, det settes virkelig stor pris på! Masse lykke til med eksamensforberedelsene, krysser fingrene for deg! Stor klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg