FOR EN TRENING

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

YOGA TIME 🧘🏼‍♀️

TRENINGSGENSER – AIMN HER / TRENINGSTIGHTS –  AIMN HER

Jeg trener omtrent bare i treningsklærne til Aimn om dagen, som dere kanskje har sett? Haha! Brukte mye nike og typ 2xu tidligere, men jeg foretrekker bl.annet Aimn både på grunn av lavere pris og bedre kvalitet. Ikke sponset btw! Liker også Nelly sitt eget sportsmerke veldig godt, som er enda billigere. Ser at nesten alt er på salg nå, fra 50%-70%. Link finner du her ♥

Fine kompisen min Daniel! Wow, for en treningsøkt jeg har hatt i dag. Startet dagen med 30min Bootielicious, etterfulgt av 30min Absolution han er instruktør på, før vi rundet av hele ballet med en liten privattime yoga sammen med Daniel. For et par år siden var vi på byen sammen heeeele tiden, mens nå har vi byttet ut nattklubber med Sats. Det går fremover for både han og meg 😉

 

TRENINGSGENSER – AIMN HER / TRENINGSTIGHTS –  AIMN HER / JOGGESKOHER

Joggeskoene mine er også på -20% fram til fredag:) Nå har jeg ikke trent på en uke, og det kjente jeg på formen i dag. Likevel er det ikke noe jeg stresser med. For meg skal trening være noe man kan kose seg med, uten at man får den irriterende dårlige samvittigheten om man ikke rekker like ofte som man selv mener man burde. Det er deilig å være på det stadiet, og ikke nazi som jeg var tidligere. Kanskje den mest oppbrukte punchlinen i verden – men alt med måte. Det er så sant!

Nå skal jeg løpe ut døren for å spille inn neste ukes podcast. Neste uke får vi inn før aller første gjest, og det håper jeg dere syns er like morsomt som oss! Det er jo onsdag i dag, noe som betyr ny episode – og den finner du på iTunes her ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg