FOR EN START

Fjoh, for en start på dagen! Vi har ryddet ut av lageret på Janne & Julia. Det har nemlig vært okkupert av svære monter, skohyller og generelt drit vi ikke trenger. Jeg har ikke klart å jobbe der på flere måneder siden det har vært så kaos. En ryddefanatiker som meg trives ikke i sånne omgivelser 😉

Okei, nå skal jeg ikke skryte på meg å ha bært alt for tungt. Gutta tok de verste hyllene (opp mot 50kg per stykk, hjelp!), mens jeg tok ting som bobleplast og pappesker. Hahah!

TURTLENECKHER / BUKSEHER / BOOTSHER

ÆÆÆ forresten! Den store nyheten jeg har hintet om i alt for lang tid nå er endelig snart klar til å lanseres. Titt innom bloggen litt senere i dag 😀 Jeg er så JÆVLIG SPENT ÆÆÆÆÆÆÆ GUUUUD!!!

Over til noe helt annet… Jeg har bodd i antrekket over typ hele uken. Buksen er perfekt, turtlenecken er perfekt og bootsene ganske fine de også. Er i et så sykt lite kreativt humør om dagen, og det gjenspeiles både på bloggen og i klesstilen min. Hehe. Snakkes senere!

2 kommentarer
    1. Ååå Julia, du er bare så fin og har verdens kuleste stil!!
      Gleder meg til nyheten, og ønsker deg ellers en flott kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg