for en kveld!

Antrekk fra Zara. Kjolen har en  kjempefin åpen rygg bak, men det har jeg dessverre ingen bilder av! ÅH, for en kveld i går. Etter mye fram og tilbake fra forskjellige utesteder, og en taxiregning som man kunne trodd var en husleie slo vi oss til slutt til ro på Lavvo, der vi danset, drakk drinker og koste oss skikkelig. En av de bedre kveldene jeg har hatt de siste ukene! Nå ligger gjengen som et slakt i hvert sitt hjørne av sofaen med cheesburgere fra McDonalds i munnviken. Perfekt frokost på en dag som denne! Det er hardt å være ung og ha det gøy, men det er jo trossalt slik man blir gammel også.   
Haha, her sa Glenn noe veeeldig seriøst til meg! Ikveld er jeg ikke helt sikker på hva vi skal. Noe moro blir det sikkert uansett, ved mindre jeg bestemmer meg for å ligge på sofaen kvelden ut. Tiden får vise!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg