FOR EN HELG! BILDEDRYSS

Hjemme i leiligheten i Bergen etter en overraskende kjapp og behagelig togtur tilbake fra Geilo! Shit altså, for en helg dette har vært. Jeg har ikke nok ord i vokabularet mitt for å beskrive hvor fantastisk den har vært! Alt fra foredragene til gocartkjøring, maten og festen på kvelden. Det er ingen tvil om at jeg har et fantastisk team rundt meg som virkelig vil mitt aller beste, og som heier på meg og min blogg. Her heier vi, og støtter alle! Som nevnt ble helgen avsluttet med en heidundranes fest i går, og selvom jeg kom meg i seng alt for sent kan jeg ikke klage. Vil også rette en stor takk til Vestlia Resort som alltid tar oss i mot med åpne armer, jeg elsker det hotellet og gleder meg til vinteren da jeg skal tilbake!

P8290009-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAP8290001-2OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det skal sies at kveldens kanskje største høydepunkt var da Anne Brith annonserte at hun hadde blitt fridd til! FOR ei dame det er, et stort forbilde for meg. Girl power! Gratulerer så mye med forlovelsen Anne Brith og Kim ♥♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg