For en gjensynsglede!

For en velkomst jeg fikk da jeg kom til June for å hente Zara i sta. Ble helt overveldet jeg! Har aldri følt meg så lykkelig før i hele mitt liv, uansett hvor rart det høres ut. Savnet har vært stort, men nå er jeg endelig hjemme igjen.  Sola SKINNER i Oslo i dag, bare sånn til dere som ikke har fått med seg det enda. Hahah! Jakken jeg hadde på meg gikk rimelig fort av igjen, for å si det sånn. Holdt jo på å bli bakt.  Fikk dessverre ikke utnyttet solen så mye vi kunne ønske, siden vi var ganske slitne etter mye fram og tilbake med mye koffertbæring og styr.
Fine jenta mi <3
Hennes kjekkeste onkel var selvfølgelig med for å hente! Hun var utrolig lykkelig for å se han igjen også.
Sjekk vaktbikkja da. Nå ligger jeg, Glenn, Silje og Julia som slakt i sofaen å koser oss med paradise hotell. Silje holder også på å sette på meg tape-extensions, så nå blir jeg hårflott til sommeren. HURRA!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg