FOR EN FEST!

Først vil jeg beklage så mye for innlegget under! Har sendt mail til nelly, og de skal fikse koden så fort som mulig. Legger ut et nytt innlegg når rabattkoden er klar 😀

Over til i går! Hadde en helt fantastisk feiring av bursdagen til meg og Ingvild. De første timene stresset jeg endel, for stuen min var alt for full og jeg hadde ikke nok sitteplasser til alle. Hater når jeg ikke føler jeg er en skikkelig vert og at folk ikke koser seg. Tydeligvis tok jeg feil og alle var superfornøyde, og det gjorde at jeg endelig kunne slappe av og nyte dagen! Vi ble hentet i to store maxitaxier hos meg litt før åtte, deretter fortsatte festen på Calibar til de sene nattetimer. For en fest altså, er så glad for at så mange ville feire med oss 😀 Et lite bildedryss:

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJeg hadde på meg min nye kjole i går, den finner dere HER! (Annonselenke)

Formen i dag er sinnsykt bra, iallefall med tanke på hvor mye det ble innabords i går. Leiligheten så helt forferdelig ut i dag tidlig, men noe annet kan man ikke forvente med nesten 30 gjester, haha. Har ryddet og vasket siden jeg sto opp, og nå er jeg endelig på siste oppvaskmaskin med glass, wihuuuu! Nå skal jeg slappe av med litt serier før jeg finner ut hva jeg skal gjøre ikveld. Håper dere har en fin fredag så langt, og koser dere i helgen! Apropos, noen som har noen spennende planer? 😀

6 kommentarer
    1. Så utrolig koslig ut, du virker som en god vert! Lurte på om du vet hvor dan svarte kjolen er fra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg