FOR en dag!!

  ÅH, for en fantastisk feiring vi hadde i går! Startet dagen med flotte jenter, champagne og god frokost, før vi dro videre på en fest på Aker Brygge. Der nøyt vi utsikten over et folkehav av mennesker, drakk enda med champagne og bare koste oss. Etter mye moro tok vi turen til Lektern, der vi spiste litt mat, drakk eeeenda mer champagne og igjen: bare koste oss. Det ble byen på kvelden, og jeg var ikke i seng før seeeent i natt. Rart at formen min er så fin, med tanke på at vi drakk helt fra morgenen til sent på natt! Har vel og merke sår overalt, for jeg fant ut at det var en god ide å gå barbeint rundt i gatene etter at byen stengte på jakt etter nattmat. AU AU!! Nå skal jeg fikse meg kjapt, før jeg skal møte Ann-Helen og June i byen. Må få i meg noe drittmat ASAP, siden jeg bare hadde knekkebrød her hjemme..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg