FOR EN DAG!

P5172249DSC00094

Det ble ingen oppdatering her i går, men jeg regnet med at dere ikke satt å leste bloggen min uansett på 17.mai? 😀 Jeg og gjengen over startet dagen med champagnefrokost før vi løp avgårde til Jacob Aall. For en stemning, for en fest! Det er noe rart med å være så brisen allerede klokken ni på morgenen. Jeg skjønner godt hva folk mener når de sier at Bergen er den beste byen å feire i. Som vi koste oss! Er egentlig ganske hangover nå, derfor runder jeg av her, og kommer med en oppdatering senere når hodet ikke føles som et orkester.

6 kommentarer
    1. Hei Julia! Jeg tror du har misforstått noe med bunaden din… Bringkluten skal være slik som på bildet, og ikke der nede… Bare et lite tips til neste gang 🙂

    2. Hvor er bringkluten din? Ikke si at det er den som såvidt synes? En skam å gå sånn med den fantastiske bunaden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg