FOODGASM

Åh, er dere klar for å sikle? Jeg klarte nesten ikke å redigere disse bildene uten å dø av sult. På mandag startet vi uken på perfekt vis. Jeg, Andrea og Andreas dro på Sumo Solli Plass. De som har lest bloggen min en stund vet jeg var stamgjest på Sumo Bergen back in the days. Det er så morsomt, for eieren kjenner meg faktisk igjen fra mange år siden og sa “du var jo her hele tiden”. Haha! Nok babling, er dere klar for et realt og nydelig bildedryss? 😉

 

Sumo har fått ny meny, og vi testet litt forskjellig. Både gamle favoritter som Ebi Ringo og Kamo Ishigo og nyhetene Bao Buns og Dirty Maki. Altså, jeg DØR. Det er så digg!! Det var ikke kjempelurt å skrive dette innlegget før middag merket jeg. Nå spørs det om det blir take-away sushi fra Sumo Bergen i stedet for den kjipe grønnsaksuppen jeg egentlig hadde planer om å spise..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg