Følte for å klage litt

God dag! Etter jeg kom hjem fra Stockholm i går var jeg helt ødelagt. Nesen rant, mandlene var like hovne som vannmeloner og kroppen skalv. Jeg kan ikke fatte hva som har skjedd med imunforsvaret mitt dette året! Jeg er jo syk minst en gang i måneden, noe som er svært uvanlig meg. Før ble jeg ikke syk om jeg ble nyst på midt i trynet engang, mens nå holder blir jeg visst forkjølet bare av å se på syke mennesker.. Dette er IKKE bra!! Jeg skulle egentlig vært på kontoret klokken 09.00 i dag tidlig, men neida. I stedet så sov jeg til klokken 10.00, og ligger nå som et jævla slakt i sengen mens jeg skriver en rapport. Jeg er drittlei av å ha hjemmekontor, da føler jeg at hele dagen min blir tilbragt i leiligheten min.. FOR en drittdag. Det er til og med sol ute også!  Andrea kom derfor på besøk til meg og Glenn i går for å lage middag. Jeg må bare LE av bildet under.. Kombinasjonen av det slitne trynet mitt med fett hår var bare toppen på kransekaka. 
Gud jeg er virkelig ikke særlig pen egentlig. Spy.
Disse to, derimot! Ah. Fine <3
NAM! Nei, nå orker jeg faktisk ikke blogge mer. Jeg syns alt for synd på meg selv, og er alt for irritert over situasjonen. Jeg hater å være syk. HATER det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg