FØLER MEG NYFORELSKET

Image and video hosting by TinyPic

I min piknikkurv

Haha, jeg ler! Jeg tror faktisk aldri jeg har vært på piknik før, likevel har jeg en superfin piknikkurv som heldigvis kommer godt med til grilling også. I sommer er målet mitt definitivt å dra på piknik. Bare fylle kurven med vin, snacks, masse frukt og selvfølgelig en pose potetgull. Åh, nå har jeg forresten skrevet ordet “piknik” så mange ganger at det høres helt rart ut. Du vet når du sier et ord mange nok ganger så blir ordet liksom helt uten mening, og det høres helt fucka ut? Kanskje det bare er meg? Hehe!

Det var uansett superkos å grille litt i går. Vi tok med oss hundene og koste oss mange timer i parken med kyllingpølse og potetsalat (pluss noe godt i glasset). For første gang følte jeg det faktisk var digg å sitte ute når solen begynte å gå ned. Wææ, jeg har så sommerfølelse nå at jeg nesten føler meg nyforelsket!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ToppHER / BukseHER (affiliate)

Det beige settet mitt med bukse + genser har forresten kommet inn på nelly igjen! Du finner det HER ♥

6 kommentarer
    1. Så koselig! Gjør akkurat det samme med ord- hvis jeg sier dem for mange ganger høres de bare rare ut, haha! 🙂

    2. Hei, jeg får har så veldig lyst på den buksen din + det settet du la inn lenken til meg jeg får ingen av de til å fungere. Har prøvd på både tlf, pc og ipad men det ser bare ikke ut til å fungere. Er det noen mulighet for at du kan prøve å linke til de igjen? 🙂

        1. Hei igjen, tenkte på buksen i dette innlegget + det settet du skriver er utsolgt! Utrolig merkelig, det skjer ingenting.. Når jeg trykker på innlegget du linket til, også prøver å trykke på adlinksene så går det heller ikke 🙁

          1. Hmmmm så utrolig rart! Det går jo hos meg uansett hvilken nettleser jeg bruker 😮 har du prøvd å høyreklikke og åpne linken i ny fane?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg