FØLER MEG IKKE HJEMME

Æææh, det er så rart å være tilbake i Bergen. Føles ut som årevis siden jeg var her sist, spesielt i leiligheten min. Jeg kom faktisk ikke til den før i dag, for de siste dagene har jeg hatt sleepover hos Andrea. Da jeg kom inn døren følte jeg meg ikke helt hjemme? Det var bare merkelig å se alle tingene mine igjen, og ikke minst å ha alle klærene sine lett tilgjengelig og ikke bo i en koffert. Kanskje mitt nye hjem er i kofferten, haha! Neida, det går seg nok til. Det har vært en lang sommer med mye reising, og veldig lite tid hjemme i Bergen. Jeg trives uansett veldig godt der jeg bor, så hjemmefølelsen kommer vel etterhvert ♥

GENSER HER / BUKSE HER

Ellers sliter jeg skikkelig med elveblest for tiden, noe jeg har gjort i hele sommer. Men de siste dagene har det vært heeelt ekstremt. Jeg har tatt noen bilder av bl.annet magen og ryggen min på mobilen, men de er faktisk for drøye til å dele. Seriøst, om dere googler “elveblest” ser jeg verre ut enn alle bildene som kommer opp – og da er det ille! Må ringe fastlegen min asap, for ingenting hjelper. Noen som har erfaringer?

Zara føler seg litt mer hjemme enn meg, haha!

8 kommentarer
      1. Ja det funker når jeg tar de, men jeg har hatt det nesten hver dag i flere måneder :O Utrolig rart, og ikke så gøy å poppe flere allergitabletter om dagen 🙁

    1. Dette høres sikkert helt merkelig ut, men elveblesten kan være et symptom av ekstrem D-vitamin mangel. Slet med elveblest selv i 4 mnd og det var pga ekstrem mangel på d-vitaminer. Verdt et forsøk å teste ut ihvertfall 🙂

    2. Kontakt lege for allergitesting. Kanskje du får en kortisonkur.
      Ellers hjalp løvetann-te meg. Smaker vondt, men virker. Fås kjøpt i helsekostbutikker 🙂 God bedring. Elveblest er ikke godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg