FØLELSEN AV Å KUNNE SKAPE NOE

Hei og god morgen jenter! I dag sov jeg ut, og det var digg. Våknet av meg selv klokken 07.30, og var opplagt som pokker. Jeg er ikke en person som trenger å sove til 12 for å være uthvilt. Faktisk, om jeg ikke står opp før da ødelegger det hele dagen min. A-menneske by birth, og sånn kommer jeg nok alltid til å være.

Disse dagene på innkjøp er helt sykt inspirerende forresten. Den siste uken har jeg tenkt mye på at jeg vil starte noe nytt. Det er det jeg lever for, å kunne bygge noe for meg selv. Gleden og mestringsfølelsen jeg fikk da vi åpnet Janne & Julia etter utallige timer med jobb kan ikke beskrives. Nå jakter jeg på den følelsen igjen. Hva det nå blir vet jeg ikke enda, men det må være noe jeg brenner for. Å ha mange baller i luften, og samtidig klare å sjonglere de er den beste følelsen i verden!

KNIT – BY MALENE BIRGER HER / SKINNBUKSEHER

Ellers er jeg tilbake til høstgarderoben min, som i hovedsak består av svart. Skinnbukser og oversized knits er virkelig et go-to antrekk for meg, og selvom solen skinner over Oslo i dag er det skikkelig surt og ikke spesielt varmt.

Nå må jeg løpe, jeg skal på innkjøp med Tiger of Sweden klokken ett, og etter det går dagen videre slag i slag. Vi snakkes på snapchat; julianyland!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg