FLYTTET I NY LEILIGHET

(adlinks) GENSERHER / TRENINGSTIGHTSHER

Heiiii og god fredag! Nå starter et nytt kapittel, for jeg har nemlig flyttet inn i ny leilighet 😀 Dagen i dag har vært superlang for å fikse alt, men nå er jeg endelig i mitt nye hjem og kunne ikke følt meg bedre. Den siste uken har vært ganske tøff pga alvorlig sykdom i familie hjemme, så det var iallfall deilig å få kunne flytte inn her før jeg eventuelt må dra til Norge en tur. Skal bo sammen med Lene, og vi kommer nok til å få det så fint sammen! ♥ Helt samme mindset, jobb, trening og utvikling i fokus – mens vi virkelig kan ha det gøy når anledningen byr seg også 😉

Apropos gøy! I kveld skal jeg på FEST med store bokstaver. Har ikke vært ute på to uker (ikke så lenge generelt, men i Marbella er det faktisk ganske lenge mtp hvor mye som skjer på sommeren haha). Så jeg er klar til å slå ut håret! Skal først til Marija og familien for litt vin før vi har bord på Momento 22.30 for middag og fest. Dette blir forhåpentligvis en gøy kveld, I need it!

Et par sneakpeek-bilder midt i kaoset. Koser meg med et iskaldt glass vin og skal nå hoppe i dusjen så fort jeg har postet dette innlegget. Ha en fin helg alle sammen, så snakkes vi snart ♥

1 kommentar
    1. Heldige du som bor der nede,skulle ønske det var meg🤗Hilsen gamla på 42 som ikke kommer noe vei ennå,men bare vent til jeg blir pensjonist om ganske mange år😃😂🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg