FLYTTE TILBAKE TIL OSLO?

IMG_0630-2

BOBLEJAKKE HER

Et travelt døgn i Oslo er straks over, og om ikke lenge setter jeg kursen tilbake til Bergen. At jeg har bodd i Bergen i snart tre år er faktisk helt sykt. Jeg skulle bare bli boende i ett år, maks! Jeg sa til meg selv at så fort jeg ble singel skulle jeg flytte tilbake til Oslo. Nå har jeg jo blitt singel både én og to ganger siden den gang, mens nå er det ikke noen gutt som holder meg tilbake i byen. Jeg har jo butikken Janne & Julia, og skal jeg være helt ærlig er det faktisk den eneste grunnen til at jeg ikke har kommet meg videre. Litt bitter sweet siden jeg helst skulle bodd i hovedstaden, men akkurat nå må jeg bare prioritere jobb i første rekke fremfor egne boønsker.
Nå høres det jo ut som om jeg hater Bergen, noe jeg absolutt ikke gjør! Jeg elsker virkelig den byen, og har hatt de tre beste årene i mitt liv så langt. Likevel føler jeg meg litt “mettet”, og har vel egentlig vært klar til å flytte derfra lenge. Men, nå kan jeg faktisk ikke gjøre noe med den saken på noen år så jeg får bare suck it up 😉 Dessuten får jeg jo ny leilighet snart, så det blir vel en fresh start. Jeg har bodd i samme leilighet siden jeg flyttet til Bergen, mens den nye leiligheten ligger på helt andre siden av byen. Det blir nok ufattelig deilig å bare få en god gammeldags change of scenery 😀

IMG_0610-2IMG_0614-2IMG_0625-3

Heldigvis går det typ 20 fly mellom Oslo-Bergen hver dag, så om jeg plutselig skulle få litt Osloabstinenser er det ikke verre enn å sette seg på første fly. I’ll be back, Oslo!
12 kommentarer
    1. Min tante driver yogasenter of er sertifisert på ulike type yogaer samt pilates. Er du ute etter ordentlig yoga vil jeg anbefale det, da et treningssenter gjerne har fokus på veldig mye annet også. Tror du får best utbytte om du går for noe som er ”ren” yoga 🙂 Lykke til og god helg <3

    2. Dessverre 🙂 Jeg bor i Vestfold, og det er her hun driver! Men Bergen er en stor by så du finner på sikkert noe om du leter ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg