FLYTTE TIL SPANIA?

På vei hjem fra skolen i sta: Meg: Jeg hater bergen noe så jævlig!!
Marlene (fra Bergen): HÆÆ hva er det du sier??
Meg: Eeehm, jeg hater været i Bergen mener jeg. He-he.  Jeg har ikke tenkt å komme med enda et klageinnlegg, for været her har virkelig fått nok oppmerksomhet fra meg! Jeg har jo selv valgt å bo her, og om jeg virkelig hater det så sykt så er det jo bare å flytte? For man kan jo faktisk bare gjøre det. Det er ingen som bestemmer om du skal bo i Norge eller ei. Det er jo lettest å bo her, definitivt. Men det handler jo bare om å være kreativ! Som meg for eksempel. Jeg har ingen obligatoriske forelesninger, så det skader jo ikke å flytte til Spania, for så å komme hjem til eksamen. Om man vil det nok så får man nok til å funke. Men dessverre er jeg litt for lat og urutinert til å lese på egenhånd, så tror det er best å møte opp på forelesning. Haha! Her har dere dagens skoleantrekk forresten. 


Skinnjakke – Zara / Skjerf – Beck Sondergaard / Jeans – Acne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg