FLYTTE TIL SPANIA?

HELLOOO FROM SUNNY B-TOWN! ♥ Dette været gjør meg så forbanna lykkelig. Er det mulig liksom? Livet blir så innmari mye bedre når man kan legge igjen både paraply, høye skuldre og surmulingen hjemme. Jeg har lenge vurdert å flytte til utlandet for en periode, og som pappa sa til meg for en tid tilbake “det er jo billigere å bo i Spania, du kan jo blogge derfra!”. Ja, det kan jeg jo faktisk. Kanskje jeg skal vurdere det til neste år? Ikke permanent liksom, men for en liten periode bare for å leve litt. Rast fra meg og bare nyte livet uten stress. Haha, jeg kommer nok aldri til å slutte å stresse, men det er lov å håpe 😉 Nei, nå sporet jeg virkelig helt av her.. Den avgjørelsen får jeg ta senere.

Det er meldt sol de neste ukene i Bergen, og om været blir som spådd ser dette veldig lovende ut. Nå begynner endelig temperaturene å krype seg oppover også. Nå er det snart sommer!! Jeg kommer ikke over hvor glad, og ikke minst gira jeg er. Herregud, jeg må kjøpe møbler til verandaen kom jeg plutselig på. I sommer skal det soles, grilles, mingles, vines og generelt leves på den verandaen min.

 

   

JAKKE – CALVIN KLEIN HER / GENSER – SAMSØE HER / JEANS – DR.DENIM HER / BELTE – CALVIN KLEIN HERBOOTS – NLY HER / VESKE – COCCINELLE HER / SUNNIES – QUAY HER

Her har dere gårsdagens antrekk. Denim on denim! Jeg elsker virkelig denne jakken fra Calvin Klein, og som dere kanskje har forstått er jeg overlykkelig over at jeg endelig kan ta den i bruk. Jeg ønsker meg en oversized denimjakke også, plutselig har jeg fått heeelt dilla på lyse plagg. Det hadde jeg ikke trodd for et par måneder siden, da garderoben min var mørkere enn svarte natta. Nå er den derimot full av farger, og det gjør virkelig noe med humøret ♥

Nok skravling fra meg, jeg ønsker alle en helt fantastisk lørdag!

5 kommentarer
    1. hvor mange ganger skal du skrive innlegg med overskrift “flytte til …… ” ?
      Det ligger jo ikke noe i det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg