FLYTTE TIL OSLO?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Fine Oslo ♥ Planen var egentlig å flytte tilbake dit etter bare ett år i Bergen. Jeg lovte alle vennene mine som bodde der at det ikke var lenge til jeg kom “hjem” igjen. Nå har det gått nesten to og et halvt år, og alle de vennene jeg lovte har faktisk flyttet fra Oslo selv. Da er det kanskje naturlig for meg å ikke stresse så sykt mye med å flytte tilbake?

Oslo er en helt fantastisk by som jeg virkelig lengter etter å bo i. Spesielt etter denne sommeren, da jeg omtrent har fått et hatforhold til Bergen. Jævla by, hvordan kan du ha så mange dager med nedbør?? Det går skikkelig ut over humøret mitt, og spesielt nå som jeg holder på å slutte å snuse er jeg gretten hele tiden. Akkurat nå sitter jeg med tårer i øynene liksom. Jeg har egentlig ingen grunn, jeg syns vel bare synd på meg selv som verken har snus i leppa eller sol på himmelen. En bortskjemt drittunge er jeg som tenker sånn! Huff. Det er ingen tvil om at jeg ikke skal bo i Bergen for resten av livet, uansett hvor mye jeg liker byen i seg selv. For det er jo egentlig en helt fantastisk by å bo i, det er bare litt vanskelig å se det akkurat nå.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg