FLYTTE HJEM?

Denne byen her er altså så utrolig vakker. Da jeg bodde i Molde tok jeg alt for gitt. Nå våkner jeg hver morgen til den vakreste utsikten du kan tenke deg. Fjord, fjell og en helt fantastisk natur. Jeg har lenge avskrevet at jeg noen gang kom til å flytte tilbake hit, mens etter dagen jeg har hatt i dag ble jeg litt usikker. Kommer jeg noen gang til å bosette meg i Molde igjen? Tiden vil vise. Akkurat nå virker det nesten litt fjernt å ikke komme tilbake hit om noen år med familie, mann og barn. Samtidig vet jeg ikke om det er noe jeg ønsker enda. Å stifte familie altså. Kommer jeg noen gang til å klare å gi slipp på livet jeg har nå, som jeg elsker? Man vet jo aldri. Mye har forandret seg de siste årene, og det sier meg at mye nok kommer til å forandre seg i tiden fremover også.

JAKKE – BY MALENE BIRGER HER / GENSER – NLY HER / BUKSE – NLY HER / SEKK – BY MALENE BIRGER HER

I dag har jeg, Andreas og Eline hatt en skikkelig fin roadtrip til Atlanterhavsveien i solen. De som har lest bloggen min i flere år vet hvem de to er. Vi alle var ganske sliten etter en litt for gøy bursdagsfeiring i går, så da var det deilig å bare sitte godt ned i bilsetet å nyte de vakre omgivelsene. Jeg kommer seriøst ikke over hvor fint det er her!!

I kveld skal jeg endelig slappe av. Det står masse digg indisk mat på menyen med noe godt i glasset. Deretter ryktes det at det blir arrangert spillkveld med hele familien. En stor gjeng med like høyt konkurranseinstinkt, det blir jævlig spennende å se hvordan denne kvelden ender 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg