FLOWER PANTS

     

SKJORTEHER / BUKSEHER

Hey babes! Da var det lørdag igjen, jeg som var sikker på det var tirsdag.. Jeg ble helt forvirret etter at jeg kom hjem fra Oslo i går, siden jeg eeegentlig bruker å reise tilbake på mandager. I dag står jeg på gulvet på Janne & Julia og skal jobbe her i hele dag. Håper det kommer masse folk innom, jeg elsker når det er liv i butikken! Vil dere forresten at jeg skal blogge mer om det? Føler ofte at jeg glemmer litt å fortelle dere om nye ting som skjer på business-fronten. Ikke vet jeg hvorfor. Kanskje jeg tror det er kjedelig for dere å lese om. Det er mange baller i luften for tiden, så mye kan jeg iallfall si!

Over ser dere et av Oslo-antrekkene mine. Jeg ELSKER denne buksen, og har den også i mørk rosa (link her). Den er skikkelig komfortabel, og mønsteret er sååå fint! Et skikkelig kupp 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg