FLAKS I UFLAKS

Haha, huff. Det skulle ikke være bare-bare å komme seg til København i dag. Først ble flyet fra Bergen forsinket, noe som forsåvidt gikk fint siden flyet fra Oslo også var forsinket. Da jeg ankom Kastrup sto jeg i noe som virket som en evighet å ventet på bagasjen. Jeg hadde sendt to kofferter. Den éne kom relativt kjapt da båndet først startet å gå, mens den andre aldri hadde kommet seg videre fra Oslo. Noe som eeeegentlig var litt flaks! For i den kofferten hadde jeg pakket alle Dubai-antrekkene mine i. Så jeg trenger strengt tatt ikke den kofferten her i København. Ergo; en mindre koffert å drasse rundt på. En snill ansatt i SAS hjalp meg slik at den blir sendt på døren da jeg ankommer Oslo i stedet. Flaks i uflaks! Er faktisk litt glad for at den aldri kom frem, haha. Det er nemlig ikke sjukt gøy å drasse på all bagasjen jeg absolutt skal ha med meg overalt.

Skjønner det kan være vanskelig å henge med i reiseruten min forresten, spesielt når jeg er så dårlig å forklare. Haha! Nå er jeg uansett trygt fremme i Køben, og klar for partyyyy 😀 😀 😀 😀 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg