FJERN ALT

God morgen! ♥ Som noen kanskje fikk med seg på snapchat så vokset jeg meg på mandag! Det er faktisk aller første gang jeg gjør det, og dere kan tro jeg var nervøs før timen min. De spurte hvor jeg ville fjerne hårene, og mitt svar var “fjern alt”. Jeg angret meg imidlertid veldig rett før jeg gikk inn og skulle vokses, for jeg har jo hørt litt varierende historier om hvor vondt det er.

Image and video hosting by TinyPic

Vi satte i gang med lår og legger, og jeg må si jeg faktisk ikke syns det var vondt i det hele tatt. Jeg har aldri barbert lårene mine engang, men nå som jeg ser hvor mye finere det er uten hår så skal jeg definitivt fortsette å vokse meg der også! Plutselig ble alt så… glatt? Haha 😀

Bikinilinjene syns jeg heller ikke var noe ille, men midt på (om dere skjønner) har man jo som regel tettere hårvekst og der syns jeg det var en smule smertefullt. Heldigvis varte ikke behandlingen særlig lenge så det var en kortvarig smerte – som var så sykt verdt det! Nå er det fredag, og jeg blir like sjokkert hver morgen jeg våkner like silkemyk uten harde stubber som stikker. En ting er iallfall sikkert – jeg er helt frest av voks! Når hårene først vokser ut så er de jo også helt myke, og det blir bare bedre for hver gang du vokser deg.

Image and video hosting by TinyPic

Siden jeg syns det var litt rart å ta closeup bilder av bikinilinjen min legger jeg ved disse bildene i stedet – som er en perfekt situasjon man burde være hårfri på.

Jeg går fast til Beauty London både for vipper, bryn – og nå også for både braziliansk voks pluss lår og legger. De har en helt super deal der man får sin sjette voks gratis, og man får med seg et klippekort etter hver behandling 🙂 Etter timen fikk jeg også med meg en skrubb og en beroligende krem som motvirker inngrodde hår og roer ned huden etter behandlingen. De får du kjøpt hos salongene til Beauty London! Tusen takk for effektiv og skånsom behandling, dette ga meg virkelig mersmak 🙂

Du kan bestille time til hva enn du måtte ønske hos Beauty London HER! Sjekk også ut hjemmesiden deres for å se deres utvalg av behandlinger. Om du er student får du forresten studentrabatt på brasiliansk voksing!

2 kommentarer
    1. Hei! Er det også her du tar botox og leppeforstørring? Vanskelig å vite hvilken salonger som er bra og ikkje..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg