FJELLTUR, KONSERT OG STERKERE VIPPER

Heiiii fra en sliten Julia! Det var ikke bare bare å gå til Fløyen med familien-sprek. Både mamma og brødrene mine trener flere ganger i uken og føyk avgårde uten problem, mens kjipe meg holdt på å dø flere ganger på veien. Haha, herreguud ta hintet liksom. På tide å melde seg inn på treningssenter igjen?

Anyways, jeg skal ha for forsøket. Nå er jeg en kjapp tur hjemom før turen går til sentrum der jeg skal gjøre litt ærender før i kveld. Herregud, jeg skal på The Weeknd konsert! Har jeg glemt å nevnt det? Vi bestilte billetter for maaaange måneder siden, og endelig er dagen her ♥♥♥♥ Først må jeg bare ta meg en dusj, fikse meg og finne ut hva i allverden jeg skal ha på meg. Dette blir så braaaa!

Over til noe helt annet. Som dere vet har jeg brukt vippeextension fast i fire år (!!), og jeg kjenner ikke til et liv uten. Haha! Jeg har jo i utgangspunktet ganske tynne, nordiske vipper som ikke tåler allverden. For et par måneder siden sa Nina (eieren av Beauty London) at jeg måtte starte på vippeserum om jeg ville fortsette å ha så mye vipper som jeg foretrekker. Jeg startet på iGlow etter anbefaling fra henne, og herregud for en forandring! Nå er det jo litt vanskelig for meg å se forskjell siden jeg har vippeextensions, men jeg merker ufattelig stor forbedring. Jeg har mange flere av mine egne vipper, og extensione mine holder som bare det. På disse bildene er det over en uke siden jeg fylte på liksom, og det har nesten ikke falt av noen. Mine egne vipper er så sterke nå!

Dere har helt sikkert lest om iGlow, siden det har blitt alle sin favoritt. Ikke uten grunn heller! iGlow er et vippeserum du påfører hver kveld, som en eyeliner. Den inneholder heller ikke olje, som gjør at den kan brukes med vippeextensions uten problem. Du ser raskt resultater, og dine egne vipper blir lengre, sterkere og mørkere (stort pluss for blonde meg 😉 ). iGlow er et klinisk testet serum med dokumentert effekt med kun EU-godkjente ingredienser. I tillegg er det ikke testet på dyr ♥

Nå gir jeg deg også -15% rabatt, wihuuuu 😀 Bruk koden “JULIA15” i kassen når du bestiller HER!

GIVE AWAY!

Om du ønsker å teste iGlow selv, gir jeg ut serum til 3 heldige vinnere 😀 Bare kommenter JA i kommentarfeltet, husk å legg ved mailadressen din slik at jeg kan kontakte vinnerne ♥

139 kommentarer

Siste innlegg