FIRST NIGHT

Hei hå! Nå er vi tilbake på hotellet etter en rolig kveld. Vi har bare tuslet litt rundt på senteret, før vi dro til Amadores Beach for å spise middag. Spiste på Monaco, der de har veldig god mat! Vi bestemte oss for å ikke dra ut i kveld, siden vi er veldig slitne etter reisen. Begge sov lite i natt også..  Jeg for min del var jo på byen i Oslo i går, så jeg kjenner at kroppen trenger å hvile litt nå altså! I morgen har vi bestemt oss for å stå opp tidlig slik at vi rekker frokosten på hotellet, før det blir grilling på stranden hele dagen  – og ute på byen på kvelden. Jeg gleder meg MASSE! 😀
Noen bilder av hotellrommet vårt. Det er så utrolig fint!


Singlett HM // Shorts Choies HER // Solbriller Raybans // Flipflops Hawaiianas // Klokke Casio HER  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg