FIRE SERIETIPS TIL HELGEN

FREDAG OG HELG! IS IT A GOOD DAY TO BE ALIVE?! Fy faen for en uke jeg legger bak meg. Det er lenge siden jeg har følt på en sånn mestringsfølelse, og det gir et kick jeg ikke helt klarer å beskrive. Jeg føler meg endelig som Julia igjen. Produktiv, kreativ og med hodet på rett sted. Det har vært et langt år, men det er først nå jeg ser hvor hektisk og utmattende det har vært. Hvor mye jeg faktisk mistet meg selv en periode.

Nok om det! Nå skal jeg ut å ha trappetrening. *Skryteskryte*. Her er mine favorittserier om dagen. Helgen er jo til å slappe av (ikke at jeg noen gang slapper av i helgene, blir heller mer utslitt lol). Gode serier er uansett gull verdt! Kom gjerne med deres favoritter i kommentarfeltet 😀

THE RAIN

Jeg var veldig skeptisk til serien da jeg forsto den var på dansk. Liker egentlig ikke serier på andre språk enn norsk eller engelsk, men jeg er utrolig glad jeg ga den en sjanse! The Rain handler om et brutalt virus som utsletter store deler av verden, og de gjenværendes kamp for å overleve. SUPERSPENNENDE serie! Jeg så hele sesongen på en dag 😎 Du finner den på netflix!

BLACK MIRROR

Jeg har tipset om black mirror flere ganger tidligere, men må bare gjøre det igjen. Om du ikke har sett den, SE DEN!!! En av de aller beste seriene jeg har sett. EVER! Black Mirror handler om en nær fremtid, og potensielle utfall av den kontinuerlige fornyelsen av all teknologien vi bruker hver eneste dag. Etter hver episode sitter jeg som regel igjen å måper, fordi det er så sinssykt bra.

REAL HOUSEWIFES OF NEW JERSEY

Måtte selvfølgelig snike inn litt reality 😉 Jeg har sett ferdig alt av Real Housewifes of Bevery Hills, og gikk deretter over på Orange County som jeg ikke syns noe særlig om. RHWO New Jersey er derimot såååååå gøy! Mye meningsløst drama, konflikter og generelt bare enkel underholdning. Ser på det hver kveld før jeg sovner. Hvor bra det er for søvnen vet jeg ikke, men det er uansett en deilig avkobling etter lange dager!

ROTTEN

Måtte ta med en dokumentarserie her også. Serien avslører mange hemmeligheter i matindustrien, og jeg blir nesten kvalm av å se på serien fordi det er så mye sykt vi forbrukere ikke vet om. Som at mange av honningene vi kjøper på butikken slettes ikke er honning i det hele tatt for eksempel. Anbefales veldig om du vil bli mer opplyst!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg