FIRE HELT SJUKT FINE JAKKER

ANNONSE – Bubbleroom.
Koden “NYLAND” gir deg 10% rabatt på hele sortimentet, inkludert salgsvarer!

Hello ladies! ♥ Alt bra med deg, og livet smiler? Hvis ja; fantastisk! Hvis nei; det kommer bedre dager. Uansett. Nå sitter jeg ved kjøkkenbordet å jobber mens varmepumpa står på som fullt. At vinteren har kommet er det ingen tvil om, selvom jeg personlig skulle foretrekke litt snø og ikke bare kulden. Jeg ønsker meg jo snø hvert eneste år, samtidig lærer jeg aldri at snø er fint i én dag før det blir til slaps, is og et utendørs helvete. Spesielt i Oslo og Bergen!

Så ja. Jeg har fått hjem fire helt amazing jakker fra Bubbleroom, og begynte nesten å grine da jeg åpnet pakken i går. Alle var bare så fine!! Uansett hvordan vinter det blir, så kommer jeg til å se smashing ut i disse jakkene 😎

JAKKE FRA HOLLIES HER

Spørsmål; hvordan kan man få en fuskepels til å se så fluffy og ekte ut? Ble nesten stressa for at jeg hadde bestilt ekte pels før jeg leste produktbeskrivelsen, haha. Den perfekte hverdagsparkasen! Jakkene fra Hollies ble jeg obs på i fjor vinter, og jeg elsker de.

JAKKE FRA ROCKANDBLUE HER

Åh, elsker elsker elsker!! Denne jakken er den perfekte kombinasjonen av classy og rocka. Superfine detaljer, og enda en fuskepels jeg ikke kan forstå hvordan er gjort så “fluffy og ekte”.

 

JAKKE FRA HOLLIES HER

Enda en favoritt fra Hollies! En mer sporty variant som fremdeles er utrolig klassisk og fin. Dessuten er den skikkelig varm. Superfine detaljer i jakken og glidelåsene som gjør prikken over i´en.

 

JAKKE FRA CHIARA FORTHI HER

Er det lov å si at denne også er en favoritt? Haha! Her kan man selv velge om man vil ha fuskepelsen av eller på, men jeg syns virkelig den svarte kontrasten gjør seg til jakken. Elsker at det er belte i midjen, og her også er det fantastiske detaljer!

Du skjønner kanskje hvorfor jeg er fornøyd med disse jakkene?? Bubbleroom har et helt fantastisk utvalg av klær generelt, men denne sesongen er de helt RÅ på jakker! Alt fra kåper, parkaser, boblejakker osv. Sjekk ut hele utvalget her ♥

KODEN NYLAND GIR DEG -15% AVSLAG PÅ HELE BUBBLEROOM

Det gjelder også på allerede rabatterte varer 😍

2 kommentarer
    1. Wooah okey de var faktisk sykt fine!! Spørs om jeg må spare opp litt for å kjøpe en av disse ass. Hvordan er de i strl? Og de de varme nok på kaldeste tiden av året – eller passer de mest høst/tidlig vinter? Likte spesielt godt den fra rockandblue og den grønne.

      1. Heiii! Ja de er AMAZING <3 Alle er normal i størrelsen, har 36 i alle 😀 De passer fint midt på vinteren <3 Den grønne er kanskje best når det er +grader, altså ikke -10 typ haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg