FINT KJÆRESTEPAR?

Det er ekstremt mange som tror jeg og Glenn er sammen. Det er også ekstremt mange som tror at Glenn og June er sammen. Kanskje de samme menneskene tror han player oss begge? Hver gang jeg hører at vi er så fint par blir jeg helt paff. Av en eller annen grunn tror jeg liksom at alle har lest bloggen min siden siden jeg var 16 år og har fått med seg at Glenn er en av mine beste venner, og at han også er homofil. Men, det skal sies at han ikke er den verste liksomkjæresten i verden! Jeg mener, se på han da ♥

Jeg ser på June og Glenn som søsken. Det er mennesker jeg kan diskutere med til bustene fyker uten å være redd for at det påvirker vennskapet vårt videre. Det er mennesker jeg kan gråte, le, banne, gå naken og gjøre alt forran. Det er vel ingen i hele verden som vet mer om meg enn disse to, på godt og vondt. Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg småtripper på kjøkkenstolen klar for å dra til flyplassen. Frem til lørdag skal jeg være i Oslo, og naturligvis bo i leiligheten til June og Glenn som jeg ser på som mitt andre hjem. Gleder meg til å se dere, mine kjære bestiser for evah ♥♥♥

P3080739 kopi-2P3080735 kopi-2

På disse bildene er dessverre June bak kamera men det blir vel nok av bilder i løpet av de neste dagene kjenner jeg oss rett!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg