FINDINGS #1

P5290135-2P5290023-2P5290085-2P5290087-2P5290097-2P5290109-2

Hola! Som dere ser koste vi oss masse på Findings i går! Hadde kanskje sett for meg det var litt mer folk der, men vi hadde en stor gjeng så vi koste oss uansett. Det var dansing, allsang, hopping, klemming og kos i mange timer, så det er kanskje ikke rart jeg er sliten i dag? 😀 Festivalen har jo egentlig allerede åpnet i dag, men vi er faktisk veldig usikre på hva vi skal gjøre siden været er så dårlig. Syns det er skikkelig dritt å måtte stå ute som en våt rotte, så festivalmenneske er jeg dessverre ikke. Men en ting er iallefall sikkert, og det er at jeg trenger en dusj for å kvikne opp litt! Vi snakkes senere 😀

9 kommentarer
    1. Hei, kan ikke du lage et blogginnlegg om hva slags sminke du bruker? Synes sminken din var veldig fin her!

    2. Det så gøy ut! Jeg bare lurer på hvilket kamera du bruker til å ta bildene til bloggen? De blir så fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg