FINANSHAT

Hei! Herregud jeg hater finans. Ikke fordi det er så kjedelig, men fordi det er så vanskelig! Jeg er virkelig ikke en matteperson og har et korttidsminne som en gullfisk. Husker såvidt hva 2+2 er, så da kan dere jo se for dere hvordan jeg er i finanstimene. Haha! Jeg skriver liksom bare ned det foreleseren skriver på tavlen, så notatboken min er full av tall jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Så etter hver oppgave spør Johnny (foreleser) om vi skjønte det, og så ser han ofte bort der jeg sitter, mens jeg nikker ivrig på hodet og er heeelt med liksom. Løgn! Tør liksom ikke å stille spørsmål hvert andre minutt siden vi er flere hundre i forelesning. Da får jeg heller øve på egenhånd sammen med mine smarte venninner.

Apropos venninner, nå skal jeg i bursdag til Isabel som er nestneder i BIS marketing, gleder meg masse 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke – Zara / GenserHER / Skjørt HER/ Veske – Leo Wulff / Sko – Primeboots HER (annonselenker)

Liker dere at jeg har dagens antrekk? Legg gjerne igjen en kommentar, syns det er skremmende stille her om dagen.. Motivasjonen min avhenger veldig av tilbakemeldingene fra dere! 

25 kommentarer
    1. Du har den fineste stilen, og det er veldig gøy med antrekksinnlegg!!
      Men litt av grunnen til at du har så fine klær er jo måten du kombinerer det på og at du kler det så sinnsykt bra.. Den kroppen!
      Kan du skrive et innlegg om hva du spiser i løpet av en dag? Vet du har gjort det før, men jeg trenger litt inspo på den fronten haha..

    2. Haha, kjenner meg igjen der gitt, Bøk fagene ass…. 🙂

      Må bare få sagt en annen ting også, at etter du byttet bloggplatform føler jeg virkelig bloggen din har løftet seg noe innmari 😀 veldig gøy å komme inn å lese og se alle de inspirerende bildene og innleggene! Stå på videre 🙂

    3. Jeg hadde det akkurat slik som deg! Skjønte ingenting i timene osv.. Strøk på eksamen fordi jeg ikke øvde nok. Tok den opp i fjor, og fikk god karakter! Hvis du vil ha noen tips til hvordan ting blir lettere, har jeg noen på lager :):):) ha en fin kveld, søta!

    4. haha skjønner godt at du hater finans. ikke at jeg egentlig vet helt hvordan det er, men jeg kan virkelig ikke matte jeg heller. tror det bare er sånn med noen folk, at enten så kan du det eller så går det aldri. det er hvertfall min erfaring med matte.. hehe. fint antrekk! fortsett gjerne med det 🙂 også skal jeg bli bedre på å kommentere. er jo innom hver dag 😉 digger bloggen din!

    5. Det er gøy med dagens outfit engang i blandt! 🙂 Er nok litt stille i kommentarfeltet nå ettersom det er ”mer arbeid” å kommentere her enn på blogg.no sin plattform, men ser at kommentarene som kommer her gjerne er mer av den positive sorten? 🙂 Pleier ikke kommentere selv, men nå syntes jeg at jeg måtte, hehe!
      Syntes bloggen din er kjekk å lese, i og med at du skriver fra levra og ikke pynter så mye på hverdagen som mange andre gjør! Alltid gøy å se hva du har lagt ut, gode tips og gjennomtenkte innlegg – slik som redigeringsinnlegget du nettopp lagde. Klem fra meg!

    6. Lest bloggen din av og på. Familien min er fra Molde og derfor begynte jeg å lese den da, er egentlig fra Oslo selv 🙂 nå bor jeg i Bergen pga kjærestens studier er her… Og så ser jeg du og bor her nå 🙂 jeg elsker bloggen din, den er ærlig og ofte oppdatert. Føler nesten at jeg kjenner deg, haha!

    7. Jeg liker veldig godt at du har dagens antrekk! Jeg kommenterer ikke så ofte, fordi jeg syns det er litt “innviklet” å kommentere på bloggen..

    8. ååh, jævla finanshelvette. Gikk nettopp glipp av 3 timer med finans, vil gråte bare med tanken på at eksamen er rett rundt hjørnet. #taroppfag neste år, liksom.

    9. Finans og generelt økonomifag er det verste som finnes. Jeg strøyk i det, mens fikk A i alt annet. Ganske kleint egentlig :p

    10. Bare svarer deg angående tipsene til finans her, jeg 🙂 jeg har en del dataskrevne notater du kan få blant annet ++++. Hvor skal jeg sende det? Prøvde å trykke på “kontakt meg” under headeren din, men så at det bare var for kommersielle hendvendelser. Glemte helt å si istad at du må fortsette med antrekkene, får så mye inspirasjon fra deg!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg