FINALEFEST

Heihei! I går booket vi oss inn på Bondeheimen hotell, og fikk et stooort og deilig rom. Tusen takk til Ronny som fikk fikset det på så kort varsel, du er HERLIG! <3 Finalefesten i går var utrolig moro! Ikke at jeg fikk med meg så mye av selve episoden, siden da hadde formen min allerede eskalert og jeg var i mingleform. Vi startet allerede på hotellrommet med et par stramme drinker, før festen fortsatte i baren på Mona Lisa huset. Gratulerer så mye til Tina og Sander med seieren! Utrolig kjipt at ikke Glenn vant, men vi koste oss på festen uansett. Senere på kvelden dro vi på Baroque og var der til de sene timer. Utrooolig deilig å kunne spise hotellfrokost i dag tidlig, det er virkelig det beste man kan be om dagen derpå. NAM! <3 
Fine Mette og meg.
Verdens beste Glenn <3 
Meg og Mats Erik. Alt jeg har på meg er fra Zara. Jeg elsker Zara! Har forresten blitt frastjelt hele vesken min med ALT av kort og legitimasjon, så dette kan bli en spennende og superblakk helg! Herreguuud jeg er så sint. I tillegg til det så er absolutt hele sminkepungen min borte, så jeg kan jo ikke bevege meg utfor døren.. I kveld skal vi på The Thief for et event med Hendrix hair, så jeg håper det blir en opptur på en ellers grå fredag!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg