FINAL SALE

KÅPE . JAKKE . VESKE . GENSER . VESKE . HEELS . KJOLE . BH . UNDERTØY . SNEAKERS

Heey og god kveld! ♥ Jeg har fartet rundt i hele dag, fra 11 timer i butikken, til mathandling til en liten rånetur med Karen. Jeg skal på visning på en ny leilighet i morgen (ææ er så spent!), så vi måtte naturligvis kjøre innom for å sjekke ut locationen. Etter vi såvidt fikk tittet litt inn vinduet er jeg bare enda mer spent for morgendagen. Håper virkelig leiligheten står til forventningene, den ser iallfall utrolig fin ut på bildene!
Ellers holder Nelly på med sitt FINAL SALE at the moment, og over har dere mine salgsfavoritter. Happy shopping! Jeg skal ta meg en liten runde selv før jeg legger meg. I morgen blir en lang, men supergøy dag. Først skal jeg naturligvis jobbe et par timer, før jeg skal arrangere boblebrunsj for Karen som har bursdag. Deretter er det jo visning på leiligheten, før det blir ut å spise for å feire Karen enda mer. En veldig fin dag, med andre ord ♥ God natt alle sammen, vi snakkes i morgen!
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg