fin søndag

God morgen! Formen er på topp selvom jeg var ute en tur i går, og deilig er det! Endelig en søndag jeg kan bruke til noe fornuftig, i stedet for å bade i junkfood med et hav av fyllenerver. Dette er en av de siste dagene mine hjemme i Molde, så nå gjelder det å få slappet av maks før det blir hurramegrundt i hovedstaden igjen fra tirsdag av. Jeg gleder meg så sinnssyyyykt til å komme hjem til Oslo igjen! Ikke minst for å se min vakre lille Zara, som jeg savner så mye at det gjør vondt i kroppen. Har faktisk savnet kontoret mitt også, tro det eller ei. Det er en sone der jeg kan jobbe uten forstyrrelser, for i Molde blir det alt for lett at jeg bare skal fikse ditt og datt før jeg kommer igang. Hater når det er sånn.  Jeg trives så utrolig godt i Oslo, får virkelig ikke sagt det nok! Akkurat nå skal jeg surfe litt på Nelly for å se om jeg finner noe til 17.mai, før jeg skal jobbe litt. Ha en super søndag så lenge, fine mennesker! Her er noen bilder fra iPhonen:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg