FESTKJOLE-GUIDE

Søndag, min favorittdag! (Bortsett fra torsdag, fredag og lørdag). Dagen hvor man kan ligge langflat med en serie hele dagen, spise alt man vil og til og med powernappe midt på dagen uten å få dårlig samvittighet. Åh, denne søndagen skal jeg kose meg altså. En perfekt avslutning på en tilnærmet perfekt helg? For å ikke høres for happy-blogger ut altså. Både fredag og lørdag var fylt med latter, gode venner og deilig mat. I går var vi en gjeng hos Andrea og Madicken på tapaskveld. Jeg elsker alt som har med tapas å gjøre, om du ikke har skjønt det. Haha. Deretter hadde vi vors før vi dro en tur på byen. Det var i for seg gøy det, men høydepunktet på kvelden var definitivt før vi dro ut!

1HER / HER / HER / HER

2HER / HER / HER / HER

3HER / HER / HER / HER (MÅÅ ha den svarte!)

4HER / HER / HER / HER

5HER / HER / HER / HER

Nå er jo partysesongen her for fullt, og jeg stresser allerede med hvilken kjole jeg skal ha på meg på nyttårsaften. Jeg vurderer å klikke hjem den svarte over her, for den ser jo helt perfekt ut! Her har jeg samlet mine favorittkjoler på Nelly, håper du finner litt inspirasjon til dine festantrekk ♥

Hele kjoleutvalget finner du HER.

0 kommentarer

Siste innlegg