FESTEN FØR

IMG_7712-2IMG_7714-2

Holdt på å skrive god morgen, for jeg har nettopp våknet etter en fem timers powernap. Bruker aldri å sove på dagen, men i dag trengtes det mildt sagt. Har hatt en rar følelse i kroppen i hele dag, kanskje ikke så rart med tanke på det som skjedde i natt. Hodetpinen har gått over også, noe som er lykke i seg selv! Heldigvis har jeg klart å riste av meg hendelsen og nå er det bare å tenke fremover. Slikt søppel av mennesker finns det dessverre der ute uansett hva jeg gjør, i går var vi bare uheldig å møtte på to av de.

Kvelden i går var ikke bare forferdelig, før hendelsen hadde jeg faktisk en av de beste kveldene på lenge! Tusen takk til John Arne som fikset billetter til VIP på VG lista, det setter jeg veldig pris på! 🙂 Både han og konen Louise Angelica er utrolig gode og jordnære mennesker, og jeg er veldig glad for at jeg har blitt kjent med de. Med selskap av bl.annet June og Glenn også kunne jo ikke kvelden bli annet enn fantastisk. Tusen takk for en super fest!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg