FEST OG BARNDOMSMINNER

Hei hei! Beklager tamme oppdateringer her denne helgen, men når jeg er hjemme i Molde bruker jeg så mye tid til familie og venner at dagene fyker unna. I går var jeg på bursdagsfest til Guro, og det var så koselig! Jeg har vondt i magen i dag fordi jeg lo sånn på vorspielet, for herregud så mye moro vi pratet om. Som vanlig var det mye gøyere på vors enn på byen, derfor ble det en litt tidlig kveld for meg. Huket vel tak i en taxi allerede i halv to tiden, da det var rett hjem å lage seg nattmat. Kjøkkenet så ikke ut i dag tidlig!
Sara, meg og Guro. Fine jenter <3 Dagen i dag startet med at jeg dro til bestemor for å spise frokost og skravle. Det er så koselig når det kun er vi to sammen, for da sladrer vi som bare det. Verdens BESTE bestemor. Viktig å besøke familien også når man er så sjeldent hjemme som det jeg er. Bladde også litt i familiealbumet hennes, og der fant jeg supermange koselige bilder fra da jeg var liten. Jeg var en dritstygg unge da dessverre..
Verdens beste <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg