FERIEN ER OVER

Image and video hosting by TinyPic

Goodbye for now..

Da var årets sommerferie ferdig, og vi sitter på flyplassen i Molde å tar en kaffe (eller jeg drikker en redbull) mens vi venter på å boarde. Det har vært helt fantastisk å være hjemme denne uken, men som alltid rekker man ikke alt man har lyst til. Likevel har det vært deilig med så mye avslapning de siste dagene, og jeg føler virkelig jeg har ladet batteriene til denne uken! På søndag allerede drar jeg avgårde til Oslo for innkjøp til Janne & Julia, og det kommer til å bli utrolig spennende å se hva senere sesonger har å by på. Wii!

Så fort vi lander i Bergen er det egentlig bare å sette igang å jobbe, selv om det frister mest å hoppe i seng akkurat nå. Det er kanskje ikke så rart siden jeg har vært våken siden halv seks, noe som ikke har vært hverdagskost den siste uken kan jeg si 😉 Sengen hos mamma er så god at jeg sikkert kunne sovet i flere døgn uten problem, haha!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicJakke – Samsøe Samsøe (på salg i svart HER) / TeeHER / SkjørtHER / Sko – by Malene Birger (i svart HER og hvit HER) / Sunnies – Celiné (annonselenker)

Nei, nå får vi gå bort til gaten. Ikke at det er så langt, siden vi tross alt bare er på lille Molde Lufthavn. Det er likevel greit å rekke flyet, eller hva? 🙂

Edit: Haha, dette er så bloggtabbe! I går kveld skulle jeg være litt smart å forhåndsposte dette innlegget til i dag tidlig slik at det ikke ble så stress før vi reiste, og jeg skrev derfor “nå sitter vi på flyplassen blabla…” Jeg skulle jo egentlig sitte på flyet fra Molde-Bergen nå, men denne frøkna klarte nemlig å bestille billetter fra BERGEN – Molde i stedet. Er det mulig? Det oppdaget jeg ikke før vi sto på flyplassen, noe som var utrolig frustrerende. Heldigvis fikk vi god hjelp av de i sas-skranken, og vi fikk ordnet nye billetter til i morgen tidlig i stedet. Så ja, da er jeg visst på ferie i ett døgn til!

5 kommentarer
      1. De er litt store! Jeg vipper mellom 37/38, men bruker stort sett str 38, men i disse har jeg 37 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg