FERIEMODUS: OFF

P7120036-2P7120037-2

Døgnrytmen min blir bare mer og mer crazy! I dag hadde jeg alarm på klokken ti, men var så trøtt at jeg slumret helt til over tolv.. Haha, det er så sinnsykt ulikt meg. Som mange kanskje har merket (om folk i det hele tatt leser bloggen min i ferien..) så har jeg vært helt forferdelig på bloggfronten den siste uken. Jeg tok meg rett og slett fri. Nesten iallefall. Jeg er et rutinemenneske og hater når ting sklir ut som dette. Nå er jeg 100% tilbake og må bare fokusere på jobb fremover. Denne uken har vært interessant, med mangel på et bedre ord for ting.. Jeg føler meg egentlig helt tom, og skikkelig ukomfortabel i eget skinn. Å gå fra å være rundt venner eller familie hele tiden, til plutselig å være helt alene er utrolig merkelig.

Jeg føler meg rastløs, usikker og jeg aner ikke hva som skjer neste uke. Som nevnt er jeg et rutinemenneske, men jeg er også en liten planlegger. Elsker å ha masse ting planlagt og hater at ting er usikkert. Nå som jeg ikke vet hvor i verden jeg befinner meg neste uke skremmer meg. Akkurat nå vipper jeg mest mot å bare dra hjem til Bergen og fokusere på jobb og trening, uansett hvor kjedelig det høres ut. Det er kanskje akkurat det jeg trenger. Å bare fokusere på meg selv og ikke måtte fly rundt på en kombinert timeplan. Gleder meg til å komme til leiligheten igjen. Fine leiligheten ♥ Gleder meg også sykt til å dra på Sumo igjen, det eneste stedet der jeg virkelig elsker sushien. Haha! Herregud, enda et random innlegg fra meg. Dere skjønner vel ingenting av det jeg skriver uansett, men jeg klarer ikke helt sette ord på ting selv heller.

Poenget mitt er iallefall at nå er jeg tilbake for fullt, og håper dere også vil titte innom å legge igjen kommentarer som tidligere! Klem til alle ♥

14 kommentarer
    1. Forståelig at du har et avbrekk fra bloggen. Syns du vanligvis er så flink til å oppdatere jeg, så litt fri fra blogg har du jagge fortjent 🙂 ønsker deg en super kveld 🙂

    2. Åå, kjære Julia! Det der er akkurat som å lese om meg selv. Rutinemenneske, men også planleggings menneske. Vært i Drammen og rundt omkring de siste 5 ukene, men fra onsdag-fredag var jeg en liten tur hjemme på Lillehammer, og det var godt. Ta deg en tur hjem til Bergen, så drar du heller til Oslo eller Molde igjen om det blir kjedelig 🙂 Var godt å få byttet ut litt klær for å si det sånn 😉

    3. Heisann! For en stund siden hadde du et innlegg med mange forskjellige antrekk, så sa du at en av de som kommenterte skulle få en overaskelse.. Lurte bare på om du har kåret en vinner? Har ikke fått det med meg!

      Hilsen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg