FERDIG PÅ HENDRIX

Hei hei! Da var jeg tilbake igjen fra frisøren, like fornøyd som alltid 🙂 Silje er bare helt RÅ når det kommer til klipp og hårfarge, og jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har en så flink frisør her i Oslo. I dag farget vi etterveksten min, og la en ganske mørk farge helt øverst. Syns det er så fint når det blir dybde i toppen, så blir det gradvis lysere nedover i håret mitt. Ble det ikke fint? Fikk også med meg hjem noen helt nye produkter som de nettopp har tatt inn på Hendrix. De er faktisk én av tre salonger som selger produktene i Oslo, for de er ganske så ekslusive! Alle kjendisene bruker visstnok disse produktene for tiden, og sverger til de. Gleder meg sykt til å teste ut selv! 🙂 Merket heter Oribe.
Shampo, kur og balsam.
Fikk også med meg en ny tangleteezer, noe jeg trengte. Jeg er HELT avhengig av denne børsten, for den får ut de minste flokene som av og til kommer ved extensionsfestene mine. Den lugger ikke i det hele tatt heller. Min faste følgesparter i vesken! Syns alltid håret er finest når det er nygredd.

Om dere vil bestille time hos Silje så kan dere ringe 22603969 eller besøke hjemmesiden deres HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg