FEM ÅR SENERE

Annonse – affiliatelinker

God lørdag damer! Denne sommeren er det fem år siden jeg og Andrea herjet rundt på Gran Canaria, og vennene våre var usikker på om vi noen gang kom hjem igjen. Det var virkelig en sommer med gode minner! Vi kaller den bare for “tiden på Majorstuen”, siden vi omtrent var naboer der oppe og hang sammen hver eneste dag. Jeg er så ekstremt glad for at hun kom inn i livet mitt, og uansett om vi møtes ofte eller med måneders mellomrom kommer hun alltid til å være ansett som en av mine nærmeste venner ♥ Blir nesten litt sentimental av å skrive dette her, for Granca/Majorstuasommeren var virkelig en tid jeg kommer til å huske for alltid! Hadde det ikke vært gøy med et tilbakeblikk fra den tiden? Vi begge har forandret oss ekstremt mye kan jeg si, hahah.

I går var vi invitert hjem til Glenn og Julian for reker og vin. Sånne kvelder er virkelig gull verdt. Merker at jeg setter mye mer pris på det enn å dra ut å rave rundt på byen. Hvem skulle trodd at party-Julia har blitt lei av klubben?! Det er jo som oftest bare et jævla mas, taxier hit og dit, køer osv. En sjelden gang er det jo megagøy selvfølgelig! Uansett, kvelden i går var nydelig altså. Jeg setter sånn pris og føler meg oppriktig #blessed for at jeg har så gode venner.

Jeg skjønner forresten at noen kanskje syns det er irriterende at jeg er så happy, motivert og takknemlig om dagen – og at jeg uttrykker det på bloggen. Jeg er bare på et ekstremt godt sted i livet akkurat nå, og er mye mer bevisst på det gode rundt meg enn jeg kanskje har vært tidligere. Hold fast på de bra stundene i hverdagen, og gi en lang faen i negativitet. Da vil du også oppleve at enda mer godt kommer inn i livet ditt. Law of attraction, enkelt og greit.

JAKKE – BY MALENE BIRGER HER / BUKSE – NLY HER / SKO – NLY HER / VESKE – NLY HER

Gårsdagens antrekk! Nå skal jeg straks møte broren min Adrian, og det blir en etterlengtet familiedag ♥ Om været fortsetter som nå legger vi oss nok i parken for å sole oss. All fargen min er jo long gone, og jeg trenger påfyll!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg