FEELS LIKE WEEKEND

IMG_9043-2IMG_9037-2

God morgen mine kjære lesere! Humøret mitt er på topp i dag som dere kanskje merker, noe av grunnen til det er fordi jeg innbiller meg at det er helg. Metodeoppgaven er ferdigskrevet, nå gjenstår det bare å levere den inn. Jeg feirer den lille milepælen med å dra på TL Salongene for å fikse vipper og negler, noe jeg syns er fortjent 😉 Blir mye blogging fra joggisen her hjemme om dagen merker jeg, men å dra på seg stramme jeans for bloggbilder er ikke helt min thang. Vi snakkes senere i dag, kanskje jeg får tatt noen bilder av dagens før det blir mørkt ute igjen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg