FEELIN FRESH

Hola 😀 Long time, no see! Det er over 24 timer siden jeg oppdaterte sist, og det er litt i det meste laget for meg altså. Det siste døgnet har bare vært så ufattelig travelt. Etter eksamen i går var det å dra rett opp på TL Salongene Laguneparken for å fikse seg klar til sommeren! Jeg reiser jo til Oslo i morgen så da fikk jeg freshet opp både negler, vipper og vokset bikinilinjene. Sistnevnte var helt forferdelig vondt, men heldigvis varte det ikke mer enn noen sekunder før vi var ferdig. Så verdt det! Naturligvis legger jeg ikke ut bilder av min nyvoksede bikinilinje, men jeg kan love dere at den er fresh! Hehe 😀

vipp

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor FIN er ikke denne fargen forresten? Helt forelsket i den, og kommer nok aldri til å ville bytte! En skikkelig glossy nude farge 😀

For timebestilling hos TL Salongene Laguneparken kan du ringe 55010194. De har en supert tilbud der du får -20%rabatt på gelenegler nå, og det gjelder ut måneden. 

Ellers hadde vi en supergøy eksamensfest i går! Men dere har vel kanskje sett mystoryen min på snap? (julianyland) Jeg DØR altså, iallefall turen fra vors til byen! Dere kan se hva jeg mener på snap, orker ikke forklare. Haha!

3 kommentarer
    1. Hei jeg lurte på hvor mye det koster for voksing av bikinilinjen? Jeg har prøvd og sjekke nettsiden men sto ingenting om pris å vurderte å ringe imorgen men tenkte og spørre her først, tusentakk for svar!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg