FEELIN´ FRESH

Hei og god kveld! Fy for en blåmandag. Som regel har jeg aldri noe problem med å gjennomføre dagen med få timer på puta, men i dag har vært helt krise. Da jeg var å fikset neglene mine i sta vurderte jeg å spørre om jeg kunne sove mens hun fikset de. Altså bare lene meg bakover på stolen, uansett om det var andre kunder i salongen. Heldigvis fikk jeg trykt i meg en kaffe uansett hvor mye jeg misliker det, og da kviknet jeg litt til. Iallefall nok til å fortsette dagen!

Nå har jeg altså fått nye vipper og negler, noe jeg er veldig fornøyd med. Har ikke hatt 3D-vipper på over en måned, så nå kan dere tro jeg er fornøyd 🙂 Jeanette Helen er rå på vipper! I dag fikset jeg faktisk neglene mine hos Evija, en utrolig søt jente som også er veldig flink. Gikk for en glossy rosa gelish denne gangen, det er så meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For å bestille time hos TL Salongene Laguneparken kan du ringe 55010194, sjekk de også ut på facebook her og instagram: tlsalongenelaguneparken!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg