FEELIN´ FREESH

God morgen 😀 I går var vi på trippeldate med fire-retters middag – helt fantastisk! Spiste så mye godt at jeg holdt på å trille hjem rett før midnatt. Var også flink med vininntaket mitt, og ble såvidt brisen. Når man er på sånne middagsselskap og vinen flyter fritt er de kveldene jeg blir mest full av en eller annen grunn, uten at jeg merker det selv før dagen etter. Nå er jeg heeldigvis fin i formen, noe som er bra siden jeg skal på trening etterpå.

På fredag fikk jeg forresten ordnet neglene og vippene mine på TL salongen i Laguneparken. Jeanette Helen er så sykt RÅ! Hun brukte konkurranseteknikk for å støpe disse franske akrylneglene, er de ikke fine? Diamantene ville jeg ha på selv, hihi. Syns det er så fint med en sånn liten detalj!

IMG_0938-2

Fikk også fyllt på 3D-vippene mine. Det er bare to uker siden sist jeg gjorde det, så man trenger egentlig ikke fylle på så fort, men jeg liker at det er heeelt fullt heeele tiden.. Haha! Man får så sykt fint blikk av disse 3D vippene, love it!OLYMPUS DIGITAL CAMERAP2070725-2

For å bestille time kan du ringe 55010194 <3 De holder til oppe i Laguneparken, i bygget på andre siden av veien til McDonalds omtrent! De har en hel haug behandlinger, alt fra vipper og negler, til ansiktsbehandling, voksing og mye mer. Min behandling blir sponset!

4 kommentarer
    1. Bruker du iphonen som selvutløser, har hørt noe om at det er en app for det ? men vet du hva den heter ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg