FEBRUAR´15

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAP1290061-21690860-11-1422619386574

Lenge siden jeg har hatt et lite throwback nå, og tenkte det var på tide siden februar er en av mine favorittmåneder i året! Valentines day, bursdagen min, og ikke minst at det er lysere tider med sommeren ikke langt unna.

I kveld har vi invitert på treretters, og jeg skal lage lammecarre for første gang. Wææ, det kommer til å bli skummelt! Om noen har tips til hvordan få den perfekt, legg gjerne igjen en kommentar ♥

4 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg var i bergen i dag (bor ikke der til vanlig), og syns jeg så deg på mc’donalds på torgallmenningen. Stemmer det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg