FEBERTÅKE

Nå har jeg vært syk siden 1. juledag og merker at hodet ikke er helt med. Var nesten rart å logge inn på bloggen nå. Hva bruker jeg å skrive her liksom? Akkurat nå sliter jeg med å prate med mine nærmeste, og er en helt ubrukelig samtalepartner. Urolig i kroppen og tom i hodet. Merker jeg er SÅ ferdig med 2018 nå. 2019 må bare bli bra ♥

Dette er siste kveld i Molde, og dere kan jo gjette hva tiden blir brukt til. Familieselskap, som det florerer av i julen. Kan ikke huske sist jeg brukte penger på mat? Haha! Det blir nok veldig koselig. Vi snakkes mer i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg