FAVORITTJAKKE!

(Inneholder annonselenker)

God kveld fra en veldig sliten Julia! Følelsen av å slenge på seg joggisen nå var mildt sagt amazing. Jeg tok meg faktisk friheten til å kaste av meg bhen i samme slengen. Da vet man at jeg mener chilling for alvor. I forhold til i går skal jeg ikke farte rundt om på alle byens lokaler med alkoholservering, men ligge langflat i sofaen med serier på skjermen. Apropos serier, i går møtte jeg noen som aldri har sett en hel serie i sitt liv. Først begynte jeg å le, for slike mennesker kan da man ikke ta på alvor? Når jeg fant ut at han var seriøs ble jeg helt sjokkert, han har virkelig gått glipp av mye! Å leve seg inn i en serie er det beste som finnes! Han fikk derfor streng beskjed fra meg om å dra rett hjem fra byen for å se serier i stedet.

Jeg innser nå at jeg har brukt litt for mange timer på serietitting, og at det kanskje er jeg som har gått glipp av mye.. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PA064759-2JakkeHER / SkinnbukseHER / Veske – Balenciaga / Sko – M.A.M.B

Hvor kul er ikke denne jakken forresten? Kjøpte den på nelly for en uke siden cirka, og bruker den hele tiden! Har lenge vært på jakt etter en svart trench, og denne er perfekt i mine øyne ♥ Den var ikke spesielt dyr heller! Du finner den her.

8 kommentarer
    1. Kjempe fin jakke ja! Absolutt noe jeg kunne tenke meg å bestille selv, hvilken størrelse har du? Jeg er 155 cm så er derfor redd den vil bli for lang..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg