FAVORITTIDEN AV ÅRET

ANNONSE– Affiliatelinker til nelly.com

Hello babes! Høsten er uten tvil min favoritt-tid på året når det kommer til mange ting. De mørke kveldene med fyr i peisen, tente lys og regn på ruten. Deilige råvarer i butikken som kantareller, sjømat, lammekjøtt og vilt. Sist men ikke minst er høsten favoritten innen klær. Man har så mange muligheter! Lag på lag, deilige strikkagensere, tykke jakker og kule boots. Åh, endelig er det høst igjen.

Akkurat nå har Nelly -20% avslag på alt yttertøy. Under har jeg samlet mine favoritter, og der finner du også link til kampanjen. Nå skal jeg runde av arbeidsdagen min, og møte kjæresten for en kjapp date før barna kommer i kveld. Viktig å utnytte tiden man har til rådighet ♥

HER ♥ HER ♥ HER ♥ HER
HER ♥ HER ♥ HER ♥ HER

De har bl.annet -20% avslag på ALLE jakkene fra Hollies! Jeg fikk min første jakke fra Hollies i fjor, og tenkte å investere i en lengre variant i år. Virkelig verdt pengene! Ellers har jeg også de rimeligere boblejakkene fra NLY, som varmer godt og er et supert alternativ om du ikke ønsker å bruke flere tusen kroner for en jakke. Link til hele utvalget finner du her!

HER ♥ HER ♥ HER ♥ HER
HER ♥ HER ♥ HER ♥ HER

Alt fra NLY, Puma, Reebok til Bronxs på salg 😀Hele utvalget finner du her!

HER ♥ HER ♥ HER ♥ HER
HER ♥ HER ♥ HER ♥ HER

Sist, men ikke minst. Mine favoritter som er på salg innen tilbehør. Baggene fra Day er jo en stilsikker vinner som man kan bruke år etter år. Ikke verst når det er rabatt i tillegg 😉 Hele utvalget finner du her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg