FAVORITTFROKOST OG POKEMON

Image and video hosting by TinyPic

Keeping it simple!

Vet dere hva? Jeg har blitt superhekta på Pokemon Go! Jeg og Christoffer lastet det ned i går kveld før vi dro på kino, og vi har flittig jaktet på pokemons siden da. Haha, det er såå nerdete. Samtidig hyller jeg at det endelig er et spill man faktisk må bevege seg for å spille, og ikke bare sitte i sofakroken sånn som Candy Crush for eksempel (selvom jeg er hekta på det også). I dag da vi våknet dro vi faktisk ut på en liten pokemonjakt i regnet med Zara på slep. Zara hater jo å gå tur når det regner, så at hun måtte på en “skikkelig luftetur” var vel mest fordi vi skulle fange nye pokemons. Haha!

Men, dette innlegget skulle ikke handle om det. Jeg tenkte bare å vise dere min favorittfrokost. Enkel, rask og veldig sunn. Hver eneste morgen spiser jeg fullkorns polarbrød med smør, to skiver skinke og egg på toppen. Altså, mmm! Det er så godt, og holder meg mett lenge. Egget koker jeg i åtte minutter samtidig som jeg sminker meg, så det tar jo egentlig ikke noe ekstra tid på morgenen 🙂 Tips til andre kjappe og sunne frokoster? 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Over til noe helt annet, igjen! Som jeg skrev forrige søndag så har vi en kampanje på nettbutikken vår akkurat nå. Om du melder deg på nyhetsbrevet får du -20% rabatt på en hel ordre. Vi har merker som Tiger of Sweden, Ferm Living, Whyred, Mockberg, Steve Madden og mange fler! Meld deg på nyhetsbrevet HER om du er keen på litt søndagsshopping ♥ Alle ordre som blir bestilt i dag blir forresten hentet av posten i morgen tidlig!

3 kommentarer
    1. Hei! Har du noen erfaring med rapid burn? Har lyst til å prøve, men vil forhøre meg litt rundt før jeg kjøper. Hadde satt stor pris på svar:) fortsatt god sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg